Termeni si conditii

Generalități:

Site-ul autoextra.ro, este o modalitate rapidă şi eficientă oferită de Operator, prin intermediul căruia se poate accesa oferta actualizată de produse şi se poate realiza o cumpărare rapidă fără a fi necesară deplasarea cumpărătorului la sediul operatorului. Operatorul webshop-ului, funcţional prin intermediul site-ului www.autoextra.ro este S.C. EURO-CAR TRADING S.R.L, cu sediul în Odorheiu Secuiesc, str. Beclean nr.49, judeţul Harghita, înmatriculată la ORC Harghita sub nr.J19/320/2002, CUI RO14990102.
Utilizarea webshopului implică acordul clientului cu privire la acceptarea termenilor şi condiţiilor generale prezentate, fiind aplicabile termenii şi condiţiile afişate pe site în momentul lansării comenzii. Operatorul îşi rezervă dreptul de a modifica condiţiile de accesare şi utilizare al site-ului, fără obligaţia unei notificări prealabile către terţe persoane. Accesarea site-ului şi lansarea unei comenzi  presupune acceptarea condiţiilor şi termenilor valabili în momentul lansării comenzii în cauză. Operatorul îşi rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienţii care prin contactele stabilite dovedesc a avea o atitudine comercială neadecvată, limbaj necivilizat sau au comenzi prealabile livrate şi refuzate.
S.C. EURO-CAR TRADING S.R.L. este proprietarul webshopului, cu întregul conţinut al acestuia. Textele, imaginile, prezentările grafice şi elementele de webdesign incluzând dar nelimitându-se la simboluri, programe si alte elemente ale paginii web, constituie proprietatea EURO-CAR TRADING S.R.L. sau al partenerilor contractuali al acestuia. Este interzisă utilizarea, reproducerea în orice formă şi cu orice scop a imaginii portalului sau ale elementelor prezentate fără consimţământul scris al S.C. EURO-CAR TRADING S.R.L.. Utilizatorii sunt de acord în mod expres că folosirea acestui site şi cumpărarea produselor se face pe propriul risc. S.C. EURO-CAR TRADING S.R.L. nu răspunde de conţinutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături (link) de pe acest site (legături de natura comercială sau publicitară). Răspunderea pentru aceste site-uri o poartă în întregime proprietarii şi/sau operatorii acestora.
Prin accesarea site-ului şi înscrierea cu scopul de a cumpăra prin intermediul acestei pagini, clientul ia la cunoştinţă că prin acesta se realizează o vânzare cumpărare între el şi vânzătorul, operatorul paginii. În această accepţiune termenii utilizaţi aici se definesc a fi:

Vânzător: operatorul paginii web, SC EURO-CAR TRADING SRL, cu sediul în jud. Harghita, Odorheiu Secuiesc, str. Beclean nr:49, înregistrată în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Harghita sub nr. J19/320/2002, având CUI RO14990102.

Cumpărător: orice persoană fizică sau juridică care îndeplinind formalităţile şi condiţiile de înscriere, emite o Comandă de cumpărare prin intermediul paginii.

Produs, Produse

Selecţia cumpărătorului dintre produsele afişate de operator pe pagina web,ofertate spre vânzare şi care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului. Oferta Vânzătorului cuprinde gama de produse afişate pe pagina webshop la un moment dat. Produsele sunt prezentate în forma în care se pun în comerţ, imaginile fiind exemplificative, Cumpărătorul având posibilitatea de a alege specificaţiile produsului selectat în funcţie de disponibilitatea stocului existent. S.C. EURO-CAR TRADING S.R.L. îşi rezervă dreptul să modifice stocul şi specificaţiile produselor fără o notificare prealabilă. Specificaţiile produselor sunt cele comunicate de producător, pe care Vânzătorul le prezintă în forma comunicată, responsabilitatea pentru aceste descrieri prezentate pe site incumbând producătorilor.

Stoc

Vânzătorul va semnala la fiecare produs din gama de produse oferite, dacă dispune sau nu momentan de acel produs în stocul său. Stocul produselor afişate se actualizează permanent pentru a fi cât mai reale, dar pot apărea discrepanţe între stocul real şi cel afişat. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a reactualiza stocul disponibil fără notificarea prealabilă al Cumpărătorului, punând diligenţele necesare pentru întregirea stocului cu produsele lipsă şi estimarea timpului necesar pentru disponibilitatea acestora spre vânzare. Dacă un produs nu se mai poate procura din cauza falimentului producătorului sau al furnizorului, scoaterii din producţie, scoaterii din comerţ pentru orice motiv, produsul respectiv va fi eliminat din oferta generală afişată de Vânzător. În cazul în care un produs comandat, livrat şi retrimis Vânzătorului pentru rezolvarea unor probleme garanţiale nu se poate remedia şi nu există produs identic pentru a fi schimbat pentru motivele arătate la alineatul anterior, Clientului se vor returna imediat sumele plătite pentru achiziţionarea acelui produs, fără alte despăgubiri. Limita maximă a obligaţiilor SC EURO-CAR TRADING SRL faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare al unui produs comandat, este valoarea sumelor încasate de la acest client.

Comandă

Document în format electronic transmis prin intermediul paginii web, ca formă de comunicare între Vânzător şi Cumpărător prin care Cumpărătorul, în baza ofertei generale ale Vânzătorului solicită spre vânzare, iar Vânzătorul livrează bunurile selectate de Cumpărător. Prin comanda lansată Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri şi se obligă în mod automat să facă platai acestora.

Contract

O Comandă lansată de Cumpărător şi confirmată de către Vânzător.
Prin lansarea unei comenzi electronice prin intermediul acestei pagini web, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul îşi derulează operaţiunile. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când, cu ocazia confirmării disponibilităţii produsului, condiţiilor de preţ şi de livrare către Cumpărător (telefon sau email), există o confirmare verbală (telefonică) şi/sau scrisă (prin e-mail) din partea Cumpărătorului în acest sens. Dacă Cumpărătorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor de contractare. Contractul de vânzare cumpărare la distanţă se consideră încheiată în momentul preluării si achitarii produselor.

Facturare și plăți

Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru bunurile livrate, obligaţia Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile corecte, necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare. Preţurile prezentate pe site includ TVA, însă nu includ cheltuielile de livrare. Preţul de achiziţie tipărit pe factură va fi acelaşi cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii. Nu exista o limită de preţ minimă a comenzii. Condiţiile de plată specificate sunt obligatorii pentru Cumpărător. Plata se consideră efectiv executată în ziua plăţii în numerar sau ziua creditării contului bancar al Vânzătorului cu sumele datorate de Cumpărător. În cazul în care Vânzătorul nu a primit suma datorată, indiferent din ce cauză, el rămâne proprietarul produselor livrate.
Achitarea produselor livrate conform comenzii lansate de Cumpărător se va face prin plata prin ramburs, la livrarea produselor la domiciliu, respectiv plată în numerar sau prin intermediul cardului, dacă livrarea produselor se va face la unul dintre centrele comerciale aparţinând Vânzătorului, sau afiliate acestuia. Plata în numerar se face în lei, integral la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul nostru sau a centrelor afiliate.
Dreptul de proprietate asupra Produselor va fi transferat în momentul efectuării în mod valabil a plăţii de către Cumpărător, plata efectuându-se concomitent cu livrarea conform comenzii a Produselor.

Condiții de livrare

Livrarea produselor comandate şi confirmate de Cumpărător vor fi livrate la adresa specificată în Comandă de către Cumpărător, prin intermediul unor servicii de curierat partenere. Produsul/Produsele comandate intră în procesul de livrare după finalizarea confirmării comenzii. Se vor accepta comenzile spre livrarea produselor comandate pe întregul teritoriu administrativ al României. Vânzătorul va confirma recepţia comenzii pe cale electronică după care îl va contacta telefonic pe Cumpărător, în vederea confirmării comenzii recepţionate şi obţinerii acordului expres al intenţiei de cumpărare. Confirmarea comenzii lansate de către Cumpărător va fi urmată de comunicarea timpului estimat necesar pentru livrare, orice modificare al acestui timp necesar comunicându-i-se Cumpărătorului.
Termenul maxim de livrare asumat de Vânzător şi partenerii acestuia este de 10 zile. Vânzătorul nu îşi asumă riscurile legate de produsul comandat din momentul predării acestuia către serviciul de curierat, sau în cazul livrării la unul dintre sediile proprii către Cumpărător sau reprezentantul acestuia. Produsele vor fi expediate în ambalajul intact al producătorului, care va fi protejat de un ambalaj corespunzător efectuării în siguranţă a livrării. Vânzătorul va lua toate măsurile de precauţie pentru protejarea prin ambalare al produsului predat spre livrare, dar nu poate asuma responsabilitatea unor eventuale daune cauzate de manipularea incorectă a coletului în cursul livrării. Produsele vor fi preluate de Cumpărător de la reprezentantul serviciului de curierat, sau de la reprezentantul de vânzări..
Livrarea produselor comandate poate fi întârziată sau anulată fără ca acest lucru să implice răspunderea culpabilă al Vânzătorului, în cazul în care întârzierea sau anularea livrării se datorează unor motive independente de Vânzător care se referă în principal la incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, acţiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forţă majoră.
În cazul în care nu se va reuşi contactarea Cumpărătorului sau reprezentantului acestuia în termenul stabilit pentru livrare, serviciul de curierat va urma procedura proprie de repetarea livrării, reţinând coletul la păstrare pentru o perioadă maximă de două zile lucrătoare, perioadă în care se va încerca contactarea din nou a Cumpărătorului atât de consilierul de vânzări al Vânzătorului cât şi de reprezentantul serviciului de curierat. Dacă în acest termen nu se va reuşi contactarea Clientului, comanda va fi anulată şi produsul se va retransmite Vânzătorului.
Ridicarea produselor de la sediul SC EURO-CAR TRADING SRL, din Odorheiu Secuiesc, str. Beclean nr:49, se va face personal de către client. Programul de lucru este de luni până vineri, între ora 8 şi 17. În acest caz nu se mai percep taxe de transport, Cumpărătorul având posibilitatea de a testa produsul înainte de a-l achiziţiona. Contractul se va considera încheiat între părţi în momentul preluării produselor comandate, nefiind aplicabile regulile comerţului la distanţă.
Preţul livrării este stabilit separat de preţul produsului şi este suportat în totalitate de către Cumpărător, aceasta fiind evidenţiat pe factură. Plata la livrare se face numerar, în lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura şi bon fiscal), fără obligaţia plăţii vreunei sume în plus faţă de cea evidenţiată pe actele originale emise de Vânzător.
În cazul în care la prezentarea produsului la adresa specificată şi confirmată de client, Cumpărătorul deşi contactat nu are suficiente fonduri pentru achitarea integrală a preţului facturat de Vânzător nici după expirarea celor două zile lucrătoare în care produsul se păstrează la firma de curierat, livrarea se va anula, Vânzătorul având dreptul de a factura valoarea costurilor legate de transportul Produselor către Cumpărător. Prin înscrierea pe site, clientul cumpărător acceptă să suporte cheltuielile legate de transport ale Produselor comandate prin intermediul acestui portal în cazurile în care:
– a emis o comandă, a confirmat comanda, dar la livrare nu s-a putut contacta de curier în termenul fixat de două zile lucrătoare după prima căutare,
– a emis o comandă, a confirmat comanda, dar la livrare nu s-a putut efectua predarea bunurilor comandate dintr-un motiv ce ţine de Cumpărător (lipsă de fonduri, lipsă de fonduri suficiente, etc.).
Livrarea este îndeplinită în momentul confirmării acesteia prin semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului. Vânzătorul este îndreptăţit să recupereze produsele vândute în orice moment, de la Cumpărător în cazul nerespectării sau încălcării condiţiilor şi termenelor de plată.

Returnarea produselor

La livrarea produselor comandate, Cumpărătorul va verifica starea generală a coletului prezentat de curier, având posibilitatea formulării de obiecţii cu privire la îndeplinirea mandatului curierului, înainte de a semna de primirea bunurilor. Reclamaţiile cantitative şi calitative care nu ţin de condiţiile de garanţie şi care sunt efectuate după primirea produselor şi plecarea curierilor nu se vor lua în considerare. Împreună cu produsele comandate vor fi predate întotdeauna toate accesoriile produsului şi toate documentele legale în original. Clientul va sesiza în scris orice lipsă al accesoriilor sau al documentelor, în momentul primirii.
În momentul acceptării Produsului spre a fi predat Cumpărătorului intră în vigoare Contractul de vânzare cumpărare încheiat de părţi şi se naşte obligaţia în sarcina Cumpărătorului de a achita contravaloarea facturii fiscale emise de Vânzător.
Curierul partener al Vânzătorului, sau consultantul de vânzări va condiţiona predarea Produselor de achitarea integrală a sumei facturate de Vânzător. Atât curierul, cât şi consultantul de vânzări va avea dreptul de a refuza predarea Produsului în cazul în care Cumpărătorul nu dispune sau refuză predarea sumelor facturate. În cazul în care din motive ce ţin de culpa Cumpărătorului, acesta din urmă nu plăteşte preţul facturat în termenul de două zile lucrătoare de la prima prezentare pentru predare, contractul se reziliează de drept, Cumpărătorul în culpă fiind obligat la suportarea cheltuielilor de transport ocazionate de livrarea Produselor comandate de el.
Produsele livrate vor fi acceptate de Cumpărător atunci când acestea sunt conforme cu caracteristicile tehnice menţionate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă ca Produsele livrate nu sunt conforme caracteristicilor tehnice comandate, atunci Vânzătorul va avea obligaţia de a îndeplini livrarea unui Produs conform comenzii lansate într-un termen maxim care nu poate depăşi termenul de execuţie al Comenzii, fără ca acest lucru să genereze Cumpărătorului obligaţii legate de eventualele costuri ale acestor operaţiuni.
Semnătura de recepţie de pe factură sau documentul de însoţire a mărfii, certifică acceptarea de către Cumpărător a produselor, cantitativ şi calitativ, precum şi a prezentelor condiţii de vânzare. Pentru orice diferenţă calitativă sau deficienţă cantitativă se va întocmi un proces verbal de constatare între delegatul Vânzătorului şi Cumpărător, ce va fi semnat de către ambele părţi.
Conform prevederilor Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, Cumpărătorul persoană fizică are dreptul ca în termen de 10 zile de la livrarea produselor să denunţe unilateral Contractul în condiţiile normei legale menţionate, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală scrisă, (document semnat de Cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) preţul Contractului, condiţionat de returnarea bunurilor în stare intactă. În condiţiile legii, costurile de returnare al produselor îi incumbă Cumpărătorului, Vânzătorul având dreptul să solicite daune interese de la Cumpărător, atunci când consideră ca acţiunile acestuia au fost cu rea intenţie.
Pentru a fi returnate produsele achiziţionate prin intermediul siteului, Consumatorul trebuie să completeze formularul de returnare a produsulelor, pe care îl va include în coletul de returnarea produselor care se va expedia pe costuri proprii ale Cumpărătorului la adresa Vânzătorului. La recepţia coletului consultanţii de vânzări vor verifica toate datele completate de Cumpărător şi va transmite o notificare prin email către Cumpărător în care se va menţiona starea produselor returnate, anexând inclusiv planşa foto în cazul unor deficienţe ale produsului returnat.
Reprimirea Produselor returnate este condiţionată de ajungerea acestora în formă intactă, într-un ambalaj adecvat retransmiterii, cu formularul de returnare semnat şi ataşat. Coletele astfel împachetate vor fi expediate pe adresa sediului firmei: S.C. EURO-CAR TRADING  S.R.L., 535600 – Odorheiu Secuiesc, str Beclean 49, judeţul Harghita.
Nu se vor accepta produsele la retur care:
– au fost expediate la o altă adresă decât cea indicată mai sus,
– au fost returnate fără ambalajul original,
– au fost returnate cu piese lipsă,
– au fost returnate cu deficienţe estetice sau funcţionale,
– au fost transmise fără ca formularul de returnare să fie completată.
Cele 30 de zile de rambursarea contravalorii produselor returnate curg din momentul în care coletul cu produsul intact însoţit de formularul completat de denunţare unilaterală a contractului, ajunge în posesia Vânzătorului la sediul social. Verificarea coletului retransmis se va face de către consultanţii de vânzări  în prezenţa curierului.
Dacă se constată urme de uzură, zgârieturi, loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrităţii, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme şi o copie va fi înmanata curierului.
Coletele vor fi desfăcute şi verificate produsele din conţinutul acestora, pentru a compara starea în care acestea au fost retransmise şi starea în care acestea au ajuns în posesia Vânzătorului. În cazul în care se va constata că Produsul ajuns în posesia Vânzătorului prezintă deosebiri faţă de starea descrisă şi declarată a Produsului de către Cumpărător, returul va fi refuzat de Vânzător. Cumpărătorul va fi notificat de această situaţie în termen de 48 ore de la livrarea coletului la sediul Vânzătorului şi va avea opţiunea de a alege între păstrarea Produsului cu obligaţia adiacentă de suportarea tuturor costurilor de transport, sau de a renunţa la Produs şi suportarea costurilor reparaţiilor sau a readucerii Produsului în stare iniţială, când acest lucru este posibil.

Politica de confidențialitate

În conformitate cu dispoziţiile Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter pesronal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electonice, S.C. EURO-CAR TRADING S.R.L. înregistrată la ANSPDCP cu nr. 17676 îşi asumă responsabilitatea protecţiei datelor personale comunicate de clienţi şi se obligă să le folosească în exclusivitate scopurilor declarate şi în scopurile pentru care Cumpărătorul şi-a dat acordul prin selectarea opţiunilor la înregistrare.
Datele furnizate nu pot fi utilizate în alte scopuri decât pentru care Cumpărătorul a consimţit la înregistrare constând în realizarea de analize/rapoarte, realizarea de informări, publicării, promovării, ofertării produselor/serviciilor oferite şi să le folosească în scopul stabilirii contactului cu clienţii săi precum şi în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcţionarea site-ului şi a ofertelor acestuia. Cedarea prin orice mod al acestor date către terţe persoane fiind interzisă, cu excepţia instituţiilor abilitate ale statului, care prin prerogativele atribuite au competenţa să solicite sub sancțiune aceste informaţii.
Vânzătorul nu transmite prin vânzare sau închiriere către terţi datele personale colectate, face excepţie de la acestă regulă în următoarele cazuri:
– cu acordul clientului,
– la cererea justificată a autorităţilor, pentru cercetarea unor infracţiuni,
– în situaţia în care S.C. EURO-CAR TRADING S.R.L. fuzionează sau e achiziţionată total sau parţial de o altă companie.